Total Pageviews

Monday, January 24, 2011

Cuvânt înainte






Cuvânt înainte

Ca şi mulţi alţii veniţi pe acest pământ, un răstimp consistent al vieţii mele mi l-am petrecut căutând să deosebesc adevărul de iluzie, realul de ireal, până când mi-am dat seama ca înotam cu toţii in marea iluziilor si culmea suntem in acelaşi timp şi înotătorul şi marea. Din acel moment am început să îmi reamintesc.
De-a lungul istoriei au fost destui oameni care şi-au reamintit. Unii au fost adulaţi alţii ucişi, unii au întemeiat religii, şcoli ezoterice, alţii au murit anonimi şcolind în taină câţiva discipoli. Toţi însă ne-au transmis un lucru foarte clar că de orice origine ai fi, de orice  religie, dacă te apropii de Cale cu inima deschisă urmele paşilor lor întipăriţi în ţărâna pământului te vor călăuzii ca tu să poţi regăsii mai uşor cerul. SĂ LE MULŢUMIM CU ADÂNCĂ RECUNOŞTINŢĂ! 
 Este important să ne reamintim cine suntem căci ceea ce am fost modelează alegerile noastre de acum ajutându-ne să fim şi astfel se naşte sămânţa a ceea ce vom devenii. Călătoriile mele spirituale au făcut parte din procesul reamintirii de Sine. Am dorit sa împărtăşesc cu toţi cei care vor fi interesaţi această experienţă pentru că de şi în majoritatea cazurilor sunt secvenţe din vieţile mele anterioare apar şi alte informaţii care ne privesc pe toţi.
Pentru ca să înceapă călătoria folosesc rugăciunea spre a intra în starea de conştiinţă extinsă şi apoi o tehnică care o concentrează într-o sferă. Ceea ce se întâmplă pe parcursul ei şi locaţia nu implică voinţa Egoului meu actual. El există totuşi acolo şi percepe dar se manifesta foarte puţin, asemănător corului din spectacolul de operă, mai mult comentează decât acţionează.
Prima călătorie nu este prima in ordine cronologica, m-am hotărât pentru ea din cauză că este mai singulară, Egoul meu manifestându-se mult mai activ fără a fi legat de conştiinţa unei persoane care a trăit în acel timp.

1 comment:

  1. Aştept părerile voastre, m-ar bucura să vă cunosc impresiile

    ReplyDelete